DM-final

Är det sista matchen med gänget? Imorgon utkämpas "slaget om Östergötland".

Linköping ställer upp med följande lag:

Cecilia "en hand" Ericsson
Rebecca "jag vilar mig i form" Orrebring
Therese "Jämtin" Andersson
Malin "dubbelpolletten" Lundgren
Sara "jag tar kassen" Wiman
Kristin "skohornet" Zetterström
Anna "foten håller" Forsberg
Annica "kanonen" Myrskog
Matilda "dagissjukan" Bergström
Anna "evigt ung" Hårte
Josefin "kan inte riktigt slita sig från oss" Calebsson
Josefine " innebandyrummet" Kousmanen
Malin "tatueringen" Johansson
Frida "skorsten" Pettersson
Malin "trasiga klubbor" Yngvesson

Kom igen nu Britt-Marie, Kör för fa-an!


Kommentarer
Postat av: cizzi

Tror tyvärr vi blir utan Josefin "som visst kunde slita sig från match, men fortfarande kommer på fest" calebsson.

2009-03-06 @ 21:17:07
Postat av: caleb.

Helt rätt Cizzi "Hur fan klämmer man fingrarna i en hissdörr" Ericsson. =) Jag hejar på er från Jönköping. Lycka till idag. Jag saknar er redan. Ses om några helger.

2009-03-07 @ 11:22:23
Postat av: Ass

Gött med seger! Grattis :D

2009-03-08 @ 15:08:34
URL: http://baktankar.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0