17 anledningar till att Linköping vinner mot Skattkärr

1. Vi har haft nya träningstider, en dyng sen o en dyng tidig samt risiga skäggetorp....det har vi väl inte offrat oss på i onödan??
2. Hade ett bra möte i måndags som resulterade i posiivare stämning i truppen
3. Vi har under veckans träningar spelat väldigt fysiskt....har fått ett par rejäla smällar både av frida och becca- bra tjejer!
4.Lunkarn har klippt lugg- nu kanske hon ser bollen=)
5. Stener, Sandra o emma är med o hejar på läktaren- kanske blir det till och med lite videofilmning (då ve jag ju att Becca kommer gå in för det lite extra;))
6. Lunkarn, Wiman och Susanne har varit lite extra heta, alla har de under veckan fått den ärofyllda uppgiften att ta hand om Bengt-Barbro.
7. Zäta har fått lite extra peppning av lagkamraterna för sin insats i PP, gud va hon kommer hänga!!
8. Wiman har fått en hemlig fanclub ..."jag tycker nummer 13 ska spela i PP..."
9. Annika har fått utmärkelsen den enda ålands-svensken som bryter på gotländska. Vet att hon peppas av sånt här!
10. Juha lovade Josse att hon skulle få vara vaken ända till körslagets slut idag, de e ju jättekul för kickan att hon äntligen får vara vaken ända till utröstningen!
11. Caleb har jobbat på ÖB hela lördagen, nu har hon fått insikt i att det finns MYCKET roligare saker att ägna sig åt än att jobba på helgen- t.ex. innebandy!
12. Therese fick slippa frukost i hallen innan- därmed kan hon ladda ända in i det sista hemma
13.Hårte bad mig ta med dosan till stereon så jag kan byta låt lite oftare, så det ska vi kunna ordna- allt för att Hårte ska komma i form.
14. Frida har lovar att dansa i omklädningsrummet efter att vi vinner, det vill ju ingen missa- tror yngve skulle haka på också!
15. Malin har gjort en ny tatoo- den kommer ge henne styrka!
16.Känner en "ny-svensk" som sagt att han kan fixa körkort till Matilda om de skulle gå dåligt på tisdag, så nu behöver du inte tänka på det- bara fokus på matchen!
17. Själv har jag klämt en pizza, så jag kommer behöva springa lite extra imorn för att dämpa min ångest!


Nu är det bara att ösa tjejer, ingenting att förlora!!

peace out #10

Kommentarer
Postat av: Rebecca

Bra bloggat! Nu blir det ju en timme till tidigare imorgon om jag ska hinna sminka mig och allt också! Men dä äre värt, när vi vunnit imorgon!

2009-01-31 @ 21:54:10
URL: http://rubbeccha.blogg.se/
Postat av: Zäta

18. Cissi har peppat sig själv hela veckan - oändligt med själförtroende hos 10:an

2009-02-01 @ 08:50:22
Postat av: Anna

låter som det blir en självklar seger =)

2009-02-01 @ 13:12:56
Postat av: Rebecca

och det blev det! Coolt spelat tjejer!

2009-02-01 @ 15:33:15
URL: http://rubbeccha.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0