Riktigt derby i DM

Lottningen för DM är gjord... så här står det att läsa på http://www.oibf.nu/

Semifinalklart i damernas DM

I tisdagskväll blev sista laget klart för semifinal i damernas DM då Linköping IBK-Ungdom slog ut Solfjäderstaden i en jämn match. Matchen såg ut att gå mot förlängning men 38 sekunder före slutsignalen slog Rose-Mari Nilsson in segermålet som betydde 2-1.

Sedan tidigare var Åby, Berg och Linköping IBK klara för semifinal.

Lottningen ser ut enligt följande:

Linköping IBK-Ungdom - Linköping IBK

Åby IBK - Bergs IK

Matcherna ska spelas någon gång under vecka 7 och 8.


 


Kommentarer
Postat av: Anonym

lottning?

haha så himla dåligt likadant förra året, de vill inte ha två linköpinslag i finalen så är det bara...borde nästan anmälas...lottning?! haha skämt

2009-01-22 @ 16:08:10
Postat av: caleb.

Goo Rosa! Kom tillbaka...

2009-01-22 @ 21:10:08
Postat av: Anonym

Tillhör inte Berg, Linköping?

2009-01-23 @ 16:48:47
Postat av: Rosa

Caleb jag kommer tyvär inte tbx för problemet kvarstår fortfarande. Men det var kul att du tänkte på mig=) Hoppas det går bra med din rehab...

Men jag hoppas alla vågar spela för att vinna och tro på det.. gäller bara att se nätmaskorna i motståndarmålet och inte målvakten. Det bästa tippset jag kan ge är att spela grisinnebandy! ingen vacker syn och inte så roligt men vägvinnande. Man kan tyvär inte alltid spela det spelsystem som man vill.

Det är poängen som räknas i slutändan.

GRISA GRISA GRISA MEN GRISA SNYGGT=) Så tror jag att ni fixar de poäng som behövs för att hålla er kvar.

kör så det ryk, som vi säger i norrland......

2009-01-23 @ 17:52:47
Postat av: Ass

Berg hör väl ändå till Ljungsbro?!?

2009-01-24 @ 17:37:15
URL: http://baktankar.blogspot.com
Postat av: Anonym

Det var ju ända sättet att "lotta" för att vara säkra på att ha Linköping skulle gå till final!!!

2009-01-24 @ 17:44:23
Postat av: ??

& Ljungsbro tillhör väl Linköping?

2009-01-24 @ 20:34:31
Postat av: Ass

Om man tycker att Södertälje och Stockholm är samma sak kan man säga att Ljungsbro och Linköping är samma sak. Jag tycker det då inte, inte i något av fallen... :)

2009-01-24 @ 21:33:20
URL: http://baktankar.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0