HUSQVARNA BORTA!

Sådär då, då va det min tur att blogga.
Jag kan säga att jag ogillar den här pressen alla satt på mig och mitt bloggande.
Bara för att jag bloggar varje dag betyder inte det att jag kan göra ett jättebra inlägg här.

Men jag ska göra så gott jag kan!

Veckan som varit då. Vi har tränat på som vanligt och det känns bra.
Vi har fullt manskap, även Calebsson och Woss har tränat.
Woss gick det inget vidare för i onsdags gick det ännu mer fel med knät och nu är det nästan säkert att något är av i knät. Bäde på gott och ont!

Vad vet vi då om Husqvarna?
Vi vann förra mötet med 6-4 efter en snygg upphämtning i tredje perioden.
Annars vet jag inte så mycket, på deras hemsida kan man läsa sig till att dom kommer komma med 16 spelare och att de visat fin form sedan serien vände. Men nog om Husqvarna vi ska väl ändå dit och spela vårat spel, då spelar det ingen roll vilka det är vi möter.

Jag skickade ett sms till alla i laget för att höra vad de gör såhär dagen innan matchen.
och helst ett mms så jag kan lägga upp det här.
Fick inte svar av alla men några tappra skickade tillbaka.

Zäta va snabbast på att skicka tillbaka. Hon ligger i ett varmt bad och mjukar upp kroppen lite.
Helt klar smart drag av henne!



Sedan va det Wimans tur att svara, hon sa att hon sitter hemma i smyg o tränar på att snusa.
Det tycker jag är bra, inte ska vi behöva tvinga henne till det varje fest. Snart måste hon lära sig.



Sandra har ont i knät men laddar ändå ordentligt med vatten. Bra tycker jag och bra reklam för Proteinfabrikken.



Lunkan va lite otydlig i sin bild, hmm sitter hon hemma och plutar med läpparna?
eller egentligen vad trodde jag haha, kunde nog inte väntat mig annat.



Josso Kosso skrev bara ett sms att pappa Juha precis har borstat hennes tänder och att han nu skulle stoppa om henne. Hon är ju inte så gammal så ska hon orka hela dagen imorgon utan att sova middag så är det nog bäst så.

Matildas bild är också lite svår att tyda, men jag tyder det som att hon redan är på plats och står där i målet och väntar. Men det är ju lite tokigt, är hon rädd för att förlora sin plats från star i mål?



Hon får nog förklara sig imorgon...

Sist men inte minst så svarade Frida. Det tog lite tid men det får man nog förstå eftersom hon spelade in en film.



Susanne hon svarade inte, men jag har en känsla av att hon befinner sig i den här positionen..



Vad alla andras ursäkt va till att inte svara vet jag inte, men man kan ju anta att de är så fokuserade att de inte hinner.
För imorgon är första matchen på Linköping IBKs återtåg!

Jag är ute i Ljungsbro hos min mor och far, laddar med varm smörgåstårta och körslaget 

Sov gott alla så ses vi!

Puss puss

// #6

Kommentarer
Postat av: Ass

Sån fin "frisyr" Zäta hade :D



När jag ser filmer som den på Frida saknar jag verkligen laget :D

2009-01-24 @ 21:36:13
URL: http://baktankar.blogspot.com
Postat av: Innebandy

Ni behöver verkligen vinna i morgon för att ni ska ha någon chans att hänga kvar i ettan, Bergs ik som inte är ett Linköpings lag utan ett östgöts lag är ju redan klara & det skulle ju vara kul att ett linköpingslag också spelade i div1 på damsidan..

2009-01-24 @ 22:03:44
Postat av: susanne

där kom den becca, du har skurit den snyggt måste jag säga...

2009-01-24 @ 23:42:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0