Linköping div 2 – Linköping div 1 2-9 (0-4, 2-3,0-2)

Måndagen började lida mot sitt slut

När vårt kära div 2 lag ut DM åkte ut


Matchen var ganska jämn och bra

Frida gav Malin J Bengt-Barbro att ha


Själv var jag hostig och blek

Glömde för ett tag att innebandy är lek


Skrek på domaren "men klubban var ju hög"

Han tittade på mig "nej, jag tyckte att den dög"


Becca lyssnade på Cizzis tips

Tog bollen själv och så vips


Ingen assist behövdes där

Becca blev glad, Cizzi nästan kär


Inför lördag vi laddar våra arma kroppar

Vi ska till Värmland och skörda outslagna knoppar!!




Statistik:


1-0  Mål: Cizzi, ass: Lunkan

2-0  Mål: Josse K, ass: Zäta

3-0  Mål: Malin Y, ass: Therese

4-0  Mål: Therese, ass: Malin Y

5-0  Mål: Wiman, ass: Susanne

5-1  Mål: Rosa

6-1 Mål: Becca

6-2 Mål: Rosa

7-2 Mål: Cizzi, ass: Zäta

8-2 Mål: Wiman, ass: Susanne

9-2 Mål: Therese, ass: Malin Y


Tack för mig, // Nr. 8


Kommentarer
Postat av: Anna

Snyggt att du fortsätter med rimmen!!! Fint där också att du fick in vackra Karlstad på ett hörn =)

2009-02-10 @ 11:10:04
Postat av: Rosa...

Blev ju endel utdelning på erat assisttränande igår=)Så då bidde de ju både ass å mål ang tidigare inlägg;)

2009-02-10 @ 16:09:54
Postat av: cizzi

hihihi bra jobbat igen=)

2009-02-10 @ 19:11:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0