Bengt-Barbro på studentfest

Jag fick ju äran att ta hand om Bengan efter torsdagens träning och tänkte att han/hon kunde få hänga med mig på lite fest. Jag bad honom/henne att ta det lite lugnt eftersom att jag planerat att vara nykter och gärna ville ha lite nyktert sällskap, men han/hon struntade fullständigt i min önskan. Efter lite häng i köket hittade jag honom/henne så här:



Aja, tänkte jag, inte så lätt att vara annorlunda, men efter ett par glas rann det praktiskt taget över i halsen på honom/henne och han/hon var inte så lite stökig. Inte helt oväntat blev det till att hänga över toaletten en stund. När han/hon ranglade ut från badrummet hade resten av sällskapet trillat in och Bengt-Barbro började toklimma på en viss Britt-Ulf. Hon/han verkade inte fått så mycket struts på ett tag för hon/han var inte svår:



När vi andra skulle dra ut, var Bengan och hans ragg liiite upptagna med annat (han/hon hade förmodligen inte kommit in iaf) så vi fick helt enkelt lämna dem ensamma och gå utan dem:



När jag dagen efter skulle hämta upp vår käre vän möttes jag av en mindre vacker syn, stackars Britt-Ulf:



Hoppas ni inte är alldeles för besvikna på mig, men det var faktiskt en omöjlighet att hålla koll på den vilden...

För övrigt var det en grym insats idag!

/Tretton


Kommentarer
Postat av: Matilda

Haha, vi får hoppas att inte Bengt-Barbro är en toffel så att han/hon kommer svika oss för att hänga med sitt ragg.

2009-03-01 @ 15:41:30
URL: http://mbergstroem.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0