Spelarpresentationer - Målvakter

Namn: Emma Nilsson

Nummer: 44

Födelseplats, dag och tid: Linköping, 22 november 1979, klockan 19.22.

Uppväxt i: Ljungsbro

Familj: Mamma, pappa, Anneli, Peter och Lova

Mitt starkaste barndomsminne: Har blivit senil på äldre dagar, så jag kommer inte på något…

Varför Linköping Innebandy? Vad annars!?!

Beskriv en normal vardag i ditt liv: Vakna, äta, jobba, äta, träna, äta, sova…

Vilka tre personer i laget skulle du ta med till en öde ö och varför?
Zäta, Becca, ”Facit” – Kan ju inte bli annat än roligt…

När jag tar befälet i köket blir det: Alltid gott!

Vilken grönsak beskriver dig bäst? -

Min onödigaste pryl? Finns det sånna??? I så fall en liten stålkonstruktion som man har under lockat så det inte ska koka över…

Lagets ordningskvinna? Zäta

Lagets tänkare: Jag själv

Lagets slöaste: Lunkarn

Lagets finurligaste: Cizzi

Bästa partylåten: Det någon annan väljer

Bästa uppladdningslåten: Vad som helst, bara det är Becca som sjunger…

Beskriv Frida Pettersson som spelare och person:
En löpvillig forward som gärna skjuter. Lagets entertainer!!



Namn: Matilda Bergström

Nummer: 90

Födelseplats, dag och tid: Norrköping, 8 maj 1990, klockan 19.14

Uppväxt i: Krokek

Familj: Mamma, pappa, två lillasystrar, 1 lillebror och 5 gerbiler

Mitt starkaste barndomsminne: När jag blev jagad av en åsna på Eskilstuna zoo – Jag trodde att jag skulle dö…

Varför Linköping Innebandy? Mitt mål är att spela i elitserien, jag tror att Linköping är ett bra steg på vägen.

Beskriv en normal vardag i ditt liv: Går upp, äter frukost, är i skolan, åker hem och äter middag, tränar, åker hem och äter kvällsmat, sover. Där emellan kanske jag sitter lite vid datorn eller är med pojkvän/kompisar.

Vilka tre personer i laget skulle du ta med till en öde ö och varför?
Josse, Cissi och Lunkarn – så att det blir en Norrköpingsö.

När jag tar befälet i köket blir det: Pannkaka (i dubbelbemärkelse)

Vilken grönsak beskriver dig bäst? Squash – sportig

Min onödigaste pryl? Mina tre innebandyklubbor

Lagets ordningskvinna? Hårte

Lagets tänkare: Therese

Lagets slöaste: Lunkarn

Lagets finurligaste: Zäta

Bästa partylåten: Allt med dunk i

Bästa uppladdningslåten: Millencolin – Kemp

Beskriv Therese Andersson som spelare och person:
Hon är en härlig tjej med ruggig spelförståelse. En bra tvåvägsspelare. Alltid glad och trevlig.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0