Spelarpresentationer - Forwards

Namn: Emma Stener


Nummer: 7


Födelseplats, dag och tid: Katrineholm, 18 oktober 1982, klockan 06.14


Uppväxt i: Flen 4 år, resten Forsvik (Västergötland)


Familj: Mor, Far, Bror, Hund och sambo Terry.


Mitt starkaste barndomsminne: När jag fick min första röda 2-hjulingscykel.


Varför Linköping Innebandy? Flyttade till Linköping efter min sambos olycka. Sen valde jag FC vilket blev LIBK.


Beskriv en normal vardag i ditt liv: Går upp, tar en kort promenad med vovven, gör lite frukost, går till jobbet 10.15 (om jag jobbar dag), går hem, slappar, åker till träningen. Tisdag/Torsdag: Sover länge...slappar, städar, gör något på dagen med Terry och börjar jobba 17.00.


Vilka tre personer i laget skulle du ta med till en öde ö och varför?

Zäta, Frida och Becca, alla tre är ena riktiga "entertainers". De är lätta att ha och göra med och allt för att lösa (på bästa och roligaste sätt).                                                                     


När jag tar befälet i köket blir det: Oftast kött, klyftpotatis eller en go pasta.


Vilken grönsak beskriver dig bäst? Sparris.


Min onödigaste pryl? Vattenkokare (önskade mig i julklapp, har aldrig använt den =) ).


Lagets ordningskvinna? Zäta


Lagets tänkare: Therese


Lagets slöaste: Lunkarn


Lagets finurligaste: Cicci


Bästa partylåten: Someting - Lasgo (roliga minnen).


Bästa uppladdningslåten: Har ingen på lager.


Beskriv Kristin Zettertröm som spelare och person:

Zäta är en bra vän, rolig, ställer alltid upp. Hon är en bra ledare, tar tag i saker, snackar mycket på träning och matcher. Bra stark back. Rak och ärlig, vågar säga vad hon tycker! Den person jag kommer bäst överrens med!



Namn: Cecilia Eriksson


Nummer: 10


Födelseplats, dag och tid: Norrköpings finaste lasarett, 2 oktober 1985, såg inte klockan.


Uppväxt i: Rejmyres djupa skogar


Familj: Mamma, Pappa, Ulrika, Fredrik, Mattias, Patrik.


Mitt starkaste barndomsminne: Vann en konservöppnare. Den var blå och jag satt i vagn. Var nog det första minnet i alla fall.


Varför Linköping Innebandy? För att man får hela 11 kr/milen i reseersättning!


Beskriv en normal vardag i ditt liv: Äta frukost - mmm. Går till skolan en sväng eller åker ut till Rejmyre och jobbar lite. Tänar. Kollar en film med Chrille och somnar i soffan.


Vilka tre personer i laget skulle du ta med till en öde ö och varför?
Lunkarn - Det blir ju så nära Norrköping man kan komma.

Zäta - Vi skulle nog ha en rolig öde ö.

Becca - Vi skulle nog ha ännu roligare. Vilket gäng =)


När jag tar befälet i köket blir det: Lite rörligt, men ganska gott


Vilken grönsak beskriver dig bäst? Morot tänkte jag på först, men det kan ha varit att jag var lite sugen på det.


Min onödigaste pryl? Finns det onödiga prylar??


Lagets ordningskvinna? Becca har ju ordning på sina prylar.


Lagets tänkare: Therese.


Lagets slöaste: Lunkarn


Lagets finurligaste: På planen är det nog Rosa...eller Yngve.


Bästa partylåten: Finns så många! Whats is love - Haddaway är ju en klassiker.


Bästa uppladdningslåten: Cara Mia - Måns Zelmerlöv.


Beskriv Sara Wiman som spelare och person:

Som spelare är Wiman överallt på planen. Analyserar allt hon gjort efteråt och kommer nog hänga ett gäng i år. Lätt att spela med.

Wiman är en av de i laget som aldrig bangar fest, när hon är där gör hon gärna fula grimaser =). Omtänksam och rolig tjej!




Namn: Sara Wiman


Nummer: 13


Födelseplats, dag och tid: Stockholm, 28 april 1988.


Uppväxt i: Stockholm


Familj: Mor, far och två systrar


Mitt starkaste barndomsminne: Min första fotbollsmatch


Varför Linköping Innebandy? För att jag älskar att MAQ:a


Beskriv en normal vardag i ditt liv: Äta, cykla, plugga, äta, cykla, plugga, äta, cykla, träna, cykla, äta, sova.


Vilka tre personer i laget skulle du ta med till en öde ö och varför?

Emma N - hon har alltid mat med sig.

Rebecca - hon tjatar ju så

Susanne - kommer vi inte därifrån har hon säkert en taktik som löser problemet


När jag tar befälet i köket blir det: Inga oliver


Vilken grönsak beskriver dig bäst? Aubergine, den ramlar lätt omkull


Min onödigaste pryl? Min GPS.


Lagets ordningskvinna? Zäta


Lagets tänkare: Jag själv


Lagets slöaste: Lunkan


Lagets finurligaste: Cizzi


Bästa partylåten: Spelas inte på HG


Bästa uppladdningslåten: Ja, inte de som spelades i Nykvarn i alla fall.


Beskriv Annica Myrskog som spelare och person:

Spelare: Brytningssäker

Person: Min personliga guide till Skägget.




Namn: Malin Yngvesson 


Nummer: 20 


Födelseplats, dag och tid: Linköpings BB, 20 juni 1984, klockan 17.26. 


Uppväxt i: Åtvidaberg 


Familj: Pojkvän Jonas, Mamma Karin, Pappa Kjell och storebror Hasse. 


Mitt starkaste barndomsminne: Tyckte att jord var mycket gott.  


Varför Linköping Innebandy? -  


Beskriv en normal vardag i ditt liv: Upp ur sängen, tåg till skolan, skola, buss hem, bil till träningen. 


Vilka tre personer i laget skulle du ta med till en öde ö och varför?
Therese, Zäta och Stener. 


När jag tar befälet i köket blir det: Kyckling, ananas, bearnaise i ugn och ris till. 


Vilken grönsak beskriver dig bäst? Morot (faller lätt, kan inte stå upp på planen, om någon annan grönsak blåser) 


Min onödigaste pryl? -  


Lagets ordningskvinna? Emma N  


Lagets tänkare: Therese 


Lagets slöaste: Lunkarn


Lagets finurligaste: Susanne


Bästa partylåten: -


Bästa uppladdningslåten: Rara underbara Katarina


Beskriv Josefin Calebsson spelare och person:

Envis, en kämpe, vill mycket. En snäll person. 




Namn: Josefin Calebsson 


Nummer: 21 


Födelseplats, dag och tid: Skövde, 20 september 1985. 


Uppväxt i: Habo 


Familj: Sambo Daniel, hunden Akira. 


Mitt starkaste barndomsminne: När vi hämtade min första valp.  


Varför Linköping Innebandy? Kom som en bonus med pojkvännen. 


Beskriv en normal vardag i ditt liv: sova, äta, jobba, äta, träna, äta, sova och så rullar det på. 


Vilka tre personer i laget skulle du ta med till en öde ö och varför?
Rebecca - hon har med sig datorn
Cizzi - stereon och så
Annica - för hon alltid är glad
 


När jag tar befälet i köket blir det: Tacos 


Vilken grönsak beskriver dig bäst? Tomat 


Min onödigaste pryl? Bärbar sak med startkablar som man startar bilen med, men tack pappa ändå!


Lagets ordningskvinna? Zäta  


Lagets tänkare: Rebecca 


Lagets slöaste: Lunkan


Lagets finurligaste: Cizzi


Bästa partylåten: Allround


Bästa uppladdningslåten: Allround


Beskriv Sandra Woss spelare och person:

Bra skott och lugn på planen.

Lugn och trevlig även utanför. 




Namn: Josefine Kuosmanen 


Nummer: 29 


Födelseplats, dag och tid: Norrköping, 29 februari 1992, 04.23. 


Uppväxt i: Finspång 


Familj: Mamma, pappa och storebror. 


Mitt starkaste barndomsminne: När jag lärde mig cykla helt själv.  


Varför Linköping Innebandy? Det är det bästa laget. 


Beskriv en normal vardag i ditt liv: Skola, träna, äta och sova. 


Vilka tre personer i laget skulle du ta med till en öde ö och varför?

Norrköpingsborna helt klart. Cissi, Lunkarn och Matilda. Dom har man alltid roligt med. 


När jag tar befälet i köket blir det: Tacos 


Vilken grönsak beskriver dig bäst? Gurka 


Min onödigaste pryl? Alla gamla innebandyklubbor som jag inte använder.


Lagets ordningskvinna? Zäta  


Lagets tänkare: Emma N 


Lagets slöaste: Lunkarn


Lagets finurligaste: Cizzi


Bästa partylåten: -


Bästa uppladdningslåten: Det som spelas


Beskriv Emma Nilsson spelare och person:

En mycket bra och pålitlig målvakt som snackar mycket.

Är en snäll och trevlig tjej. 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0