Spelarpresentationer centrar

Namn: Susanne Gustafsson


Nummer: 15


Födelseplats, dag och tid: Kalmar, 21 juli 1982, ca 02.00


Uppväxt i: Färjestaden


Familj: Mårten, katten Skurkan, hunden Pablo


Mitt starkaste barndomsminne: Semestrarna i Karabecksminde (Danmark)


Varför Linköping Innebandy? Trodde att jag skulle få träna alla pass i sporthallen.


Beskriv en normal vardag i ditt liv: Vakna, äta, jobba, äta, träna, äta, sova. Äter mat var tredje time, det är en viktig del i mitt liv!


Vilka tre personer i laget skulle du ta med till en öde ö och varför?

Zäta - smart tjej, skulle nog få oss därifrån.

Becca - lite underhållning, har nog datorn med sig och kanske får in Internet så vi kan få hjälp.

Emma N - en förskolelärare, kan nog komma på något sätt att ta oss därifrån.

När jag tar befälet i köket blir det: Tacos


Vilken grönsak beskriver dig bäst? Morot - är lite orange i hyn.


Min onödigaste pryl? Fula prydnadsskålar i garderoben.


Lagets ordningskvinna? Calebsson


Lagets tänkare: Becca


Lagets slöaste: Lunkan


Lagets finurligaste: Cizzi


Bästa partylåten: En trallvänlig en.


Bästa uppladdningslåten: Dream of the dolphin.


Beskriv Malin Yngvesson som spelare och person:

Spelare: Räckvidd, målskytt, MAGNET

Person: Snäll, lugn




Namn: Anna Engvall Hårte


Nummer: 28


Födelseplats, dag och tid: Borås, 4 september 1977, typ 12 nått.


Uppväxt i: Borås (Elfsborg kommer därifrån...)


Familj: Mamma, lillebror Linus, Pappa, Cina, Sandra med familj, Frida


Mitt starkaste barndomsminne: Min första fotbollsmatch "Mamma, mamma - vi förlorade med 21-0 men det gör inget för vi fick läsk efteråt."


Varför Linköping Innebandy? Vad annars?


Beskriv en normal vardag i ditt liv: Den tillbringar jag på Tallbodaskolan med mina elever i 10-12 års åldern. Mina elever är de bästa eleverna!


Vilka tre personer i laget skulle du ta med till en öde ö och varför?
Herregud, jag träffar ju alla i laget hela tiden. Skulle vilja hamna på en öde ö med mina "icke innebandyvänner."


När jag tar befälet i köket blir det: Köttbullar


Vilken grönsak beskriver dig bäst? Avocado


Min onödigaste pryl? Alla kläder jag köpt som jag inte använder.


Lagets ordningskvinna? -


Lagets tänkare: Susanne. Hon är ju Facit.


Lagets slöaste: Lunkan


Lagets finurligaste: Yngve. Hon har en magnet på sin klubba - smart!


Bästa partylåten: Winnerbäck funkar i alla lägen.


Bästa uppladdningslåten: Någon dunk-dunk låt.


Beskriv Josefine Kuosmanen som spelare och person:

Snabb spelare med ett mycket bra spelsinne. Hon är mycket bra med boll och kommer att näta mycket i år. Se upp!

Som person är hon en snäll 14, förlåt 16-åring som man helt klart gillar.




Namn: Rose-Marie "Rosa" Nilsson


Nummer: 46


Födelseplats, dag och tid: Sundsvall BB, 17 januari 1974, När jag kom ut ;-)


Uppväxt i: Sundsvalls getto


Familj: Ja


Mitt starkaste barndomsminne: -


Varför Linköping Innebandy? För att jag hittade kärleken här...Ja i stan då och inte i laget :-)


Beskriv en normal vardag i ditt liv: Jobba, äta, träna, dator/tv, sova.


Vilka tre personer i laget skulle du ta med till en öde ö och varför?

Ingen! Om jag skulle åka till en öde ö så skulle jag göra det själv...för att slippa allt surr i laget ;-)


När jag tar befälet i köket blir det: Köpepizza :-)


Vilken grönsak beskriver dig bäst? Surkål


Min onödigaste pryl? Alla 17 innebandyklubbor jag inte använder "enligt sambon".


Lagets ordningskvinna? -


Lagets tänkare: Susanne


Lagets slöaste: Lunkan


Lagets finurligaste: -


Bästa partylåten: Finns så många


Bästa uppladdningslåten: I kissed a girl


Beskriv Matilda Bergström som spelare och person:

Ja lite svårt, har inte känt henne så länge... men det jag kan säga är att hon är snäll, lugn och rolig. Som målvakt är hon rörlig, snabb och har framtiden för sig. :-)




Kommentarer
Postat av: jeanny dlc

Godmorgon Godmorgn.

Hoppas du får en trevlig torsdag.



Har du 2 sekunder över, snälla klicka på mobilen i min blogg :$

2008-09-18 @ 09:06:06
URL: http://jeannydelacruz.blogg.se/
Postat av: Rebecca

haha fett bra! Roliga va när jag lästa susannes så kom jga på mig själv att läsa precis som hon pratar... Ni vet inte kans säga R å sådära! Mycket trevlig läsning ska se om jag kan ordna upp lite bilder sen när jag kommer hem! Puss sålänge!

2008-09-18 @ 13:09:34
URL: http://rubbeccha.blogg.se/
Postat av: 10:an

haha tänkte också på susannes...om inte hunden ska heta persi för att det är svårt för henne o uttala hur går det då med skurkan?hahah

2008-09-19 @ 10:38:08
Postat av: Zäta

Cissi - det måste låta nått i stil med [skuuukan] när hon säger det...

2008-09-19 @ 13:07:15
Postat av: susanne

Du har alldeles rätt zäta, ungefär så låter det=)

2008-09-23 @ 15:10:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0