Spelarpresentationer - backar

Namn: Therese Andersson                                         


Nummer: 2 eller 3


Födelseplats, dag och tid: På KSS i Skövde, 20 augusti 1982 någon gång på natten


Uppväxt i: Töreboda


Familj: Mamma BrittMarie, pappa Kenneth, lillasyster Josefine och pojkvännen Robert


Mitt starkaste barndomsminne: Fotbolls-VM 94. Kvartsfinalmatchen mot Rumänien när pappa flög upp ur soffan och dansade in i ett skåp när Ravelli tog straffen


Varför Linköping Innebandy? Började i Vidingsjö som sedan blev FC och nu har blivit Linköpings Innebandy.


Beskriv en normal vardag i ditt liv: Äta, jobba, äta, helst sova, träna, äta, dator/TV, sova.


Vilka tre personer i laget skulle du ta med till en öde ö och varför?

Malin Y - för att hon kan det där med friluftsliv, hon har ju överlevt en vecka i Tiveden

Emma N - för att hon och jag är lika nojiga över hur det ska bli med mat, hon skulle förstå mina problem på ön.

Zäta - för att hon skulle säkert fixa massa roliga lekar och andra roliga påhitt som vi kunde sysselsätta oss med på ön.


När jag tar befälet i köket blir det: Något med kyckling eller Tacos


Vilken grönsak beskriver dig bäst? Sparris


Min onödigaste pryl? Har 3 framlysen på min cykel


Lagets ordningskvinna? Zäta


Lagets tänkare: Emma N


Lagets slöaste: Lunkarn, Caleb hotar


Lagets finurligaste: Becca


Bästa partylåten: Rainin in Paradize med Manu Chao


Bästa uppladdningslåten: Soundtracket till Pirates-filmerna


Beskriv Rebecca Orrebring som spelare och person:

Vad ska man säga, svårt att beskriva i ord...

Som spelare: En grym back som aldrig ger sig och som gillar att spela lite på gränsen. Bra spelsinne och duktig med boll. Ingen kan slå ballongbollar som Becca.

Som person: En härlig tjej som alltid har något rolig att säga. Omtänksam och pålitlig. Man saknar henne när hon inte är på träningen.




Namn: Rebecca Emma Ariel Orrebring                                            


Nummer: 6


Födelseplats, dag och tid: Linköping, 9 maj 1987, klockan 01.42


Uppväxt i: Ljungsbro


Familj: Mamma Malin 43, pappa Magnus 43, bror Riccard 19, syster Ronja 13, hund No-Name, trollslända Död och min bästa vän och fordon Milla.


Mitt starkaste barndomsminne: När de frågade mig och min kompis Sebastian vad vi skulle bli när vi blev stora. Han skulle bli fotbollsproffs och jag skulle jobba på ICA och börja röka.


Varför Linköping Innebandy? Dum fråga!!


Beskriv en normal vardag i ditt liv: Vaknar, skuuula, dator, träning, somnar.


Vilka tre personer i laget skulle du ta med till en öde ö och varför?

Zäta - hon skulle veta allt vad vi ska göra, med hennes onödiga vetande.

Cizzi - så har vi sjukt kul på vägen

Lunkan - vad skulle jag göra utan min andra hälft


När jag tar befälet i köket blir det: Pannkakor, helst med grädde också


Vilken grönsak beskriver dig bäst? Ärta - för jag är så ärtig


Min onödigaste pryl? En lökhackare som inte fungerar


Lagets ordningskvinna? Zäta


Lagets tänkare: Therese


Lagets slöaste: Lunkan


Lagets finurligaste: Caleb


Bästa partylåten: Love is gone - David Guetta


Bästa uppladdningslåten: Rara underbara Katarina


Beskriv Emma Stener som spelare och person:

Våran egna målspottare, hur omtänksam och go som helst.




Namn: Viola Kristin Zetterström                                            


Nummer: 8


Födelseplats, dag och tid: Karlstad BB, 8 april 1982, klockan 02.38


Uppväxt i: Karlstads Beverly Hills (Lorensberg)


Familj: Philliphe, mamma Else-Gerd, pappa Jan, storebror Erik, morfar Arvid, farmor Ruth, extrafamiljen Rongedal


Mitt starkaste barndomsminne: När jag var på min första hockeymatch, jag satt i pappas knä. Färjestad (i röda sparbankendräkter) fick straff och Daniel Rydmark la den.


Varför Linköping Innebandy? Har hängt med stommen sedan Vidinsjötiden. Vi bara byter namn hela tiden...


Beskriv en normal vardag i ditt liv: Hoppar upp vid klockan 6, äter frukost, cyklar till Ericsson, sitter vid datorn, går på möten, lunch, sitter vid datorn, cyklar hem, äter, cyklar till träningen med Emma, skrattar, tränar, skrattar, cyklar hem, duschar, somnar.


Vilka tre personer i laget skulle du ta med till en öde ö och varför?

Den gyllene generationen (82:orna) ligger bra till att få åka med (Stener, Therese, Susanne). Eller järngänget (Becca, Cissi, Emma) för att de ställer alltid upp!!


När jag tar befälet i köket blir det: Ganska avancerat (tack vare lilla Anna Rongedal som lärt mig allt jag kan) - thaimat så som vårrullar, makrillsallad.


Vilken grönsak beskriver dig bäst? Isbergssallad - vanlig, lite tråkig, men passar till allt!


Min onödigaste pryl? Min dubbelsäng


Lagets ordningskvinna? Malin Y


Lagets tänkare: Therese eller Emma N


Lagets slöaste: Lunkan


Lagets finurligaste: Caleb


Bästa partylåten: Vad som helst med Ola


Bästa uppladdningslåten: Härliga Värmland - Håkan Banken


Beskriv Cecilia Eriksson som spelare och person:

Spelare: Har växt fram som en ledare, ger alltid allt och är en riktig lagspelare. Jag är glad att jag har henne i mitt lag!

Person: Helt underbar! Bangar aldrig en fest och sprider glädje som om det inte fanns någon morgondag.




Namn: Annica Myrskog                                             


Nummer: 14


Födelseplats, dag och tid: Åland, 31 oktober, 12-tiden.


Uppväxt i: Godby


Familj: Sambo Claes, mamma, pappa, storasyster.


Mitt starkaste barndomsminne: Jag hjälpte till att måla vårat hus, men det blev ingen färg på brädan för jag hade bara fått vatten att måla med...


Varför Linköping Innebandy? Ja du...


Beskriv en normal vardag i ditt liv: Stiger upp, äter, jobbar, äter, jobbar, äter, tränar, äter, sover.


Vilka tre personer i laget skulle du ta med till en öde ö och varför?

Zäta, Cissi och Becca - för då får man aldrig tråkigt.


När jag tar befälet i köket blir det: Nått med choklad


Vilken grönsak beskriver dig bäst? Avokado


Min onödigaste pryl? En grönsaksstrimlare


Lagets ordningskvinna? Zäta


Lagets tänkare: Emma N


Lagets slöaste: Lunkan


Lagets finurligaste: Calebsson


Bästa partylåten: Danicing Queen


Bästa uppladdningslåten: Hard rock halleluja


Beskriv Susanne Gustafsson som spelare och person:

Som spelare är Susanne snabb, har bra speluppfattning och envis.




Namn: Sandra Woss                                      


Nummer: 23


Födelseplats, dag och tid: Linköping, 25 november 1981, ca 12.03


Uppväxt i: Stjärnorp


Familj: Frida, Mamma, pappa, bröder och katterna + min bästa vän Hanna Danielsson med bihang


Mitt starkaste barndomsminne: -


Varför Linköping Innebandy? Spelade i FC förut, så valet var inte så svårt


Beskriv en normal vardag i ditt liv: Vaknar, äter, jobbar på hemköp, äter, tränar, äter, försöker sova.


Vilka tre personer i laget skulle du ta med till en öde ö och varför?

Frida, Becca, Malin Y - Frida och Becca står för underhållningen och Mallan för lugnet.


När jag tar befälet i köket blir det: Händer aldrig...


Vilken grönsak beskriver dig bäst? Kålrot - lugn under marken


Min onödigaste pryl? Frida...ha ha nävars måste vara något av alla TV-spel


Lagets ordningskvinna? Zäta


Lagets tänkare: Susanne


Lagets slöaste: Lunkarn


Lagets finurligaste: Emma Stener


Bästa partylåten: Lyssnar på det som erbjuds


Bästa uppladdningslåten: Metall will stand tall - the Poodles


Beskriv Malin Lundgren som spelare och person:

Spelare: Verkar och är väl lite lat, men väl på planen är hon brytningssäker och teknisk med ett bra tillslag.

Person: Rolig och sprallig med kommentarer som man kan garva ihjäl sig av. Partypingla!!




Namn: Malin Lundgren                                             


Nummer: 27


Födelseplats, dag och tid: Norrköping, 11 november 1986.


Uppväxt i: Norrköping


Familj: Mamma, pappa, lillebror, storebror och Ceasar


Mitt starkaste barndomsminne: När jag och en vän eldade upp en åker!!


Varför Linköping Innebandy? Ja, varför inte.


Beskriv en normal vardag i ditt liv: Arbetar och sedan blir det och träna.


Vilka tre personer i laget skulle du ta med till en öde ö och varför?

Cizzi - klart man tar med Norrköpingsbon, annars blir det ju inge skoj.

Becca - så man kan få några goda skratt. Måste hålla ihop med min backpartner.

Zäta - blir härliga lekar och överraskningar då.


När jag tar befälet i köket blir det: Wok


Vilken grönsak beskriver dig bäst? -


Min onödigaste pryl? Har inget!


Lagets ordningskvinna? Zäta


Lagets tänkare: Therese


Lagets slöaste: -


Lagets finurligaste: Susanne


Bästa partylåten: Någon julsång kanske


Bästa uppladdningslåten: Cara Mia - Måns Zelmerlöv


Beskriv Anna Engvall Hårte som spelare och person:

En envis tjej som är hård i närkamperna. Trevlig och alltid på festhumör.




Kommentarer
Postat av: 10:an

hahaha sååja zäta gillar dubbelsäng svaret, vågat:)

2008-09-22 @ 13:31:04
Postat av: ia

haha... håller me! Gött att ni verkar hittat era roller ;) kör hårt nu i serien!

2008-09-22 @ 17:59:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0