Vad annars en tisdagskväll?

X-tra träning!

Det finns ju vissa i laget som är lite extra ambitiösa och går på MAQ passen även fast det är frivilligt!
Idag va jag en av dem! Även fast jag frågade Fille om jag verkligen behöver det.
Hans svar va då - vad ska du annars göra? Och där va diskussionen slut......

Efter att ha sovit middag va det lagom jobbigt att cykla dit!
(Kolla den sjukt runda hakan.. cooolt)



Inte nöjer sig de här tjejerna med lite maq nää man ska ju självklart värma upp innan och springa ute! phuuu



Wiman kör hårt!



Meningen med det här kortet är inte att man ska fokusera på mitt sjukt fula nylle utan på ådrorna vid armarna!
Som förövrigt är mycket större och synligare i verkligheten! Suck




Somliga lyfter mer (jag) andra mindre (anonym)



Men vi är helt klart nöjda med detta toppenpass!


Kommentarer
Postat av: Zäta

Tänk vad roligt man kan ha en tisdag i oktober! Synd bara att Facit sprang vilse i skogen och inte hittade oss... ;-)

2008-10-22 @ 15:36:25
Postat av: Rebecca

hon ritar kanske 3 streck fortfarande<!

2008-10-22 @ 16:59:31
URL: http://rubbeccha.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0