Spelarpresentation - Frida Pettersson

När truppen togs ut i augusti var tyvärr Frida skadad, men nu är hon med (hon har varit det ett tag men det har tagit lite tid att få in informationen ;-) ) och det här är Frida:

Namn: Frida Pettersson        
                         

Nummer: 82


Födelseplats, dag och tid: Kartrineholm 14 augusti 1982 klockan 14.20


Uppväxt i: Bie 1 mil utanför Katrineholm


Familj: Sandra, Mamma, Pappa och min storebror Henrik, mormor, katterna och så sist men inte minst Hanna och Jimmy


Mitt starkaste barndomsminne: När jag är hos min mormor och bakar och lagar mat


Varför Linköping Innebandy? Var annars...? dom roligast personerna är ju där..!!


Beskriv en normal vardag i ditt liv: Sover äter jobbar tränar skiter


Vilka tre personer i laget skulle du ta med till en öde ö och varför?
Sandra, Becca och Therese


När jag tar befälet i köket blir det: Dillkött


Vilken grönsak beskriver dig bäst? En röd lök, för den piffar upp tillvaron men är inte så stark


Min onödigaste pryl? Hehehe jag är prylgalen...men det blir nog ett av våra tv-spel


Lagets ordningskvinna? Zäta


Lagets tänkare: Therese


Lagets slöaste: Lunkarn


Lagets finurligaste: Becca


Bästa partylåten: Det finns så många bra... Pass


Bästa uppladdningslåten: Genom vatten och eld går jag igång på


Beskriv Ros-Marie Nilsson som spelare och person: 

Spelare: Snabb, stark och har en sjuhelvetes backhand

Person: Lugn och snäll


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0