"Den 1:a bloggarn"




Jaha då var det dags... Ännu en sömnlös natt.. Det börjar närma sej! Seriepremiären börjar på fredag, men det är inte det som ger mej sömnlösa nätter.
-Det är ju det här med matchbloggning! Jag: Emma, Kristina, Sofia Stener,Nr 7, ska Blogga för första gången... Och inte nog med det, -Jag är först ut! (Tack Frida för att du drog mitt namn först).

Hur gör man? Var börjar man?
Tur att man fick en ledig dag från jobbet för att kunna fixa detta, har ju bara en dag på mig.. =)


 Jaja det ska väl bli något av en annan oxå en vacker dag =)

Från Sport till Idrott!!
Seriepremiär på Fredag. Första matchen i div 1, derby mot Berg, i vår kära lilla Sporthall, kl 19.30..

Ikväll är sista träningen innan matchen. Veckan so far har varit (för min egen del) väldigt nervös. Bara man tänker; fredag 19.30, kittlar det till i magen.. Och för att inte tala om våra intro-låtar som vi gick igenom i måndags. Bara genom att lyssna på dem (vi har inte bestämt oss för vilken det blir än..), så blir man hel-nervös..

Det känns ju liksom väldigt speciellt i år. Vi har blivit världens största innebandyklubb, vilket betyder att vi har (förhoppningsvis) mycket supportrar som kommer och stöttar oss till segrar. Vi har ju lite extra press på oss i år med så stor satsning som det blivit i dam-laget. Vi ska allt visa "dom" vilka som egentligen är bäst.

Och vår lilla smålänning till coach, henne skall vi oxå visa, vilka som "äger" i Sporthallen på fredag, vem som coachat oss fram till vår första seger (trots att hon inte kan vara vid vår sida)! Det är bara som Anna själv skulle ha sagt:
-Det är bara att gilla läget tjejer!!

Lita på oss, vi kommer att greja Det!

Nä nu börjar klockan bli mycket, dags att packa väskan, och åka ner till Sporthallen och finslipa på de sista detaljerna inför Fredag... 

To be continued...



Riktigt stolt, fick dit en bild & allt! (tack Z för instruktionerna)

Kommentarer
Postat av: Anna P

Stort lycka till på fredag tjejer!! Se till att tvåla dit Berg!! Tyvärr kan jag inte komma o stötta er på plats eftersom jag själv spelar match då, men ska hålla tummarna för er i bytena ;)

2008-10-08 @ 19:31:35
Postat av: Rebecca

uhh stener vilket jäkla inlägg! Det gjorde du mkt bra! Ska bli spännande å läsa om segern sen!

2008-10-08 @ 22:49:47
URL: http://rubbeccha.blogg.se/
Postat av: Zäta

Härligt Stener...du la ribban högt direkt från start!! Fasen nu pirrar det till i magen - bara en dag kvar nu!! Wiii

2008-10-09 @ 07:17:54
Postat av: Ass

Jag håller på er till 100 % på fredag här borta i utlandet! Utan Internet hemma så får jag väl dock åka till jobbet och sitta med hemsidan uppe eller något. Snälla goa rara -tvåla till dom där... dom där... uff... Jag ska väl vara snäll i andra bloggar så jag säger bara: Tvåla till dom där ;)

2008-10-09 @ 08:08:28
URL: http://baktankar.blogspot.com
Postat av: Anonym

nu ska jag inte va sådär men sörran är faktiskt från blekinge:) nästan småland... lycka till!

2008-10-09 @ 17:20:11
Postat av: Stener

Sorry... Jag förstår, jag skulle oxå bli sné om någon kallade mej värmlänning, nästan västergötland liksom... Ledsen ;= eller mena ssshhiit-ledsen.

Ses "imån" brudar, taggade till tänderna!!

2008-10-09 @ 22:59:37
Postat av: Zäta

Va fan Stener, det är ju en ära att bli kallad värmlänning ;-) Du kunde tagit ett annat exempel...typ att bli kallad närking...uhhh

2008-10-10 @ 12:28:20
Postat av: Ass

Vad är det för fel på att vara närking nu då?! :@ Förutom att dialekten är hemsk då :S

2008-10-10 @ 17:31:10
URL: http://baktankar.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0