3:e bloggaren = tre poäng?

Jaha, då var det dags för tredje matchen och alltså tredje bloggaren. De två tidigare bloggarna Stener och Therese har helt klart lagt ribban högt.

Ny vecka med nya träningar helgens motståndare är inga mindre än Lockerud/M IBK som toppar serien på 9 poäng. Morgondagens match kommer med största sannolikhet bli en av de tuffaste denna säsong med tanke på all rutin laget besitter. Det känns skönt att åka iväg och inte känna någon press alls utan att all press ligger på motståndarna då vi kan spela mera avslappnat. Veckans träningar har sett bra ut. Måndagens träning bjöd på lite nytt upplägg då vi fick lite extra snabbhetsövning som fick igång pulsen, ett trevligt inslag tycker jag. På onsdagens och torsdagens träningar har fokus legat på spelvändningar och igår testades lite nya formationer.

Jag var inte tillräcklig snabb med att lägga ut truppen, men vår kapten var desto snabbare så tack Zäta=)

Ladda med både det ena och det andra nu tjejer så vi kan åka hem med tre poäng, mycket roligare resa då=)

Återstår att se om Zäta och Cizzi ”steker” på lördag…



Ett litet mattips: Ät frukost innan avfärd. Köp dig en mattermos så du kan äta ett varmt mål mat på resan upp=)
// Susanne #15

Kommentarer
Postat av: Linda

Lycka till imorgon tjejer!!!

2008-10-24 @ 15:26:10
Postat av: Coach

Facit tänker bara på MAT!

2008-10-24 @ 17:41:41
Postat av: Anna

Kör hårt, jag räknar med seger! =)

2008-10-24 @ 22:05:56
Postat av: Bandyfan

Hejsan !

Va inne på eran hemsida för att kolla matchreferaten, upptäcker då något komiskt, det enda referat jag hittade va den matchen ni lyckats vinna, vad hände med dom 2 andra matcherna?

eller är det så att ni bara skriver om dom matcherna ni vinner?

2008-10-26 @ 16:05:31
Postat av: Matilda #90

Bandyfan: Jag vet inte vem som skriver matchrefen på hemsidan, men jag skulle kunna anta att det är Anna, vår käre headcoach. Och matchen mot Bergs var inte hon med på, så det kan vara därför som det inte finns ref där ifrån. Matchen mot Mariestad kanske håller på och skrivs just nu, vad vet jag. Saker och ting kan ju ta lite tid ibland, det får man ha överseende med :)

2008-10-26 @ 16:33:25
URL: http://mbergstroem.blogg.se/
Postat av: Matilda igen

Ajdå, det var visst Lövet som skrivit om matchen mot Köping såg jag nu. Men ref om Mariestad tror jag kommer i alla fall. Haha, ciao!

2008-10-26 @ 16:37:02
URL: http://mbergstroem.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0