DEBUTANTENS TUR...

Jaha, då har det blivit dags för mig Sandra Elisabet Woss (med W) #23 att göra debut som bloggare på det stora internet. Spännade? absolut! Och eftersom pris kommer att utdelas till bästa bloggare så är det ingen lek direkt:-)
Innan jag ens fortsätter skriva, tänker jag meddela att om det är några stavfel eller nått annat grammatiskt problem så är det meningen......:-)

Vi började den här träningsveckan med 3 sköna poäng i bagaget, efter vinst mot Munkfors med siffrorna 8-2, som för övrigt är den tredje matchen som slutar med dom siffrorna. (två vinster, en förlust) Kul!
På måndagsträningen hade vi besök av 6 tjejer på div 2 laget, det var roligt då vi blev så många.
För övrigt bjöd måndagsträningen på hopp och studts övningar med Lövet, passningsövningar med tajming som fokus. Och avslutsövning där det gällde att hitta luckorna på målvakterna.




Lövets hopp och studts övningar...



 På en övning skulle man gå ner i 90° innan man hoppade. Cicci visar här Lövets 90°




Här gällde det att träffa konan Lövet håller i handen. Det roliga var att när jag precis tagit det här kortet så skjuter Susanne ett klockrent skott så konan flyger iväg.

På tisdagen var det MAQ träning med Christer. Bloggar'n var inte på plats pga födelsedag. Men jag antar att alla var bra. Vi är ju så duktiga på MAQ...

Onsdagens träning började med ett boxpass med Christer. Sen blev det matchspel resten av träningen, med avbrott för powerplay/boxplay. Eftersom jag inte är med och spelar kan jag inte uttala mig hur bra det känns, men från min cykels håll ser det väldigt bra ut.
Förresten fick vi en tidig julklapp också fatpipe svettband i fina färger....






Frida är riktigt taggad....och arg på Stener




Therese och Zäta kämpar på...




Mallan blev till slut trött på papparazzifotografen på cykeln, så hon hotade med att skjuta mig!!!




Min sysselsättning ett tag framöver...Yiipppiiee
Hade cykeln ett bakhjul, skulle jag köra på det av glädje....

På torsdagsträningen var bloggar'n inte heller närvarande pga jobb, men en ganska så säker källa (sambon) berätta att vi körde en 2 mot 1 övning och en 3 mot 2 övning. Och avslutade med matchspel.
Tyvärr hade hon ingen laguppställning, men den återkommer jag med så fort jag vet den.

På söndag då! Då går busslasten mot Kumla. Ärligt talat vet jag inte så mycket om Kumla, förutom att dom har ett speedwaylag som heter Indianerna, och att hallen ligger precis bredvid Kumla anstalten. Så när ni löper ute på söndag LÄMNA INGEN ENSAMMEN!!
Och sen tycker jag att det är dags för första bortaseger....eller vad tycker ni
Tagga tjejer!!

/#23
  


 

Kommentarer
Postat av: Rebecca

VILKET INLÄGG!

Sandra vad duktig du är!

ja tagga tagga taaaaaaagga!

Ses på söndag! pöööss

2008-11-28 @ 12:09:01
URL: http://rubbeccha.blogg.se/
Postat av: Zäta

Tur att du hade rakat dig under armarna Therese ;-)



Bra bloggat Sandra, kanske en framtida karriär...

2008-11-28 @ 12:13:16
Postat av: Hårte

Vilket grymt blogginlägg - blir svårt att toppa det här...

2008-11-28 @ 12:16:13
Postat av: Ass

Superbloggat! :)



Kom att tänka på när vi skulle springa i skäggetorp och inte skulle lämna någon ensam utan skulle någon knyta skon fick alla stanna :) Minns även en fin vurpa därifrån... Någon som vill kännas vid den? ;)

2008-11-28 @ 16:14:51
URL: http://baktankar.blogspot.com
Postat av: Rebecca

Kan berätta Astrid att dom reglerna gäller verkligen inte i år... Dom har sprungit iväg 2 gånger utan att jag ens hunnit ut från hallen..../den bortglömda! (Frida jag har tagit över din plats:()

2008-11-29 @ 00:15:16
URL: http://rubbeccha.blogg.se/
Postat av: Anna

Lunkan: Se å lär av Cissi; det är så man svankar! =)

2008-11-29 @ 12:29:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0