FÖRSTA MÖTET MED BENGT-BARBRO

Igår på måndagsträningen fick vi en ny familjemedlem. En mycket färgglad lite krabat som jag tror liknar en struts. Becca döpte "det" till Bengt-Barbro. Meningen med Bengt-Barbro är att efter varje träning ska någon som gjort nåt speciellt på träningen få ha Bengt-Barbro tills nästa träning. Man kan ha gjort vad som helst för att få äran att lära känna Bengt-Barbro lite extra. Typ, sagt nåt kul eller slagit en bra pass, eller nåt annat roligt. Jag fick Bengt-Barbro av Becca för att hon tyckte jag cyklade så duktigt.....tack Becca!!

Så fär har iallafall mitt dygn med Bengt-Barbro sett ut



På väg hem från träningen igår. Mycket viktigt med säkerthetsbälte!





Sover sött! Det jobbiga var att Bengt-Barbro snarkar som en gris!



Sebban och Bengt-Barbro kom bra överens. Sebban hoppas hon/han kommer tillbaka nån mer gång!
En vän för livet säger Sebban!

Jaha, nu ska vi snart åka till dagens träning, och det innebär att jag måste lämna Bengt-Barbro till nån annan. Sorligt! men så är reglerna. Ses brudar!!

/#23 

Kommentarer
Postat av: Zäta

Barbro-Bengt sover med ögonen öppna..scary..

2008-12-16 @ 20:40:42
Postat av: #20

Grattis Sandra! Den var du mer än värd=)

2008-12-17 @ 12:18:55
Postat av: Rebecca

haha vilken klockren story... känns bra att du behandlar Bengt-Barbro så bra... vilka är det som har erövrat honhan efter då? Jag är jättesjuk typ döende... karlar har inget å säga till om jag blir dubbelt så sjuk som dem... urk urk är jag feberfri imorgon får jag sitta på bänken på lördag, men det är ytterst tveksamt rent av omöjligt.. KUL! NOOOoooooooo



Men vi hörs, om ni vill får nu tycka synd om mig... pyss

2008-12-18 @ 21:00:34
URL: http://rubbeccha.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0