Lite bilder från igår!



trötta men ack så taggade!!!



Zäta mös in i kudden, vet inte om hon kanske slickade lite på den eller vad hon gör?



Cizzi skrattade så hon tjöt, åt sin egen anekdot (hette det såååå haha )
HAN KÖRDE I 30 HAHAH HAHAH I EN UPPFÖRSBACKE.. HAHAHHA OCH POLISEN HAHAH H



Nerjogg efter första matchen! 
 


fort gick det!



Cizzi plockar poäng och klappar sig på vänster arm!



Mat dags, läsk hmrfff kasnke va därför vi föll i finalen! Alltså va det inte mitt fel tackar!!!



Lunkan gos sexy och Zäta är glad!



Tröttheten visade sig efter 3 matcher och i väntan på finalen!



Alla fick mat, somliga fick vänta.. Någon fick vänta till allra sist... Jo men Rebecca hon klarar sig!!!
MOBBNING! En sak om min råkade vara sist, men nu bestämde dom att min skulle bli sist!



Sandra och Rosa var också hungriga, rosa va glad ändå!



Brandbilen kom, jag som alltid trott att brandmän jobbade i baröverkropp.. Besviken man blev dåå!



Ska nog kanske börja ta betalt för alla flätor jag gör haha nej vars jag gör det ju för att vinna matcherna, det är nog betalt nog! Emma ser nöjd ut eller drar jag för hårt? hah



Tränar staben.............

Alles för nuuuu

// www.rubbeccha.blogg.se


Kommentarer
Postat av: Anonym

ingen rapportering från div2 träningsmatchen?

2008-08-24 @ 15:48:30
Postat av: Rebecca

nej ska kolla det nu!

2008-08-24 @ 16:24:52
URL: http://rubbeccha.blogg.se/
Postat av: Ass

Hehe, kan väl omöjligt ha varit läsken?!? :D

2008-08-25 @ 18:45:42
URL: http://baktankar.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0