Bara hem och träna lite till!

Tog reda på hur matchen för Div2 hade gått.

Det blev stryk med 12-2 , men det gör inget tjejer.
Fan vi tränar mer och slår dem senare!

Vem som gjort mål eller hur matchen sett ut fick jag inte reda på men någon kanske drar ett inlägg om det senare!

Och för er som undrar hur inloggen ser ut till den här bloggen så är det samma som förra.
fast mailen är [email protected]
Sen samma lösenord!

Så ni vet!

Snacka sen!

/ www.rubbeccha.blogg.se

Just ja är det någon sponsor som tittar in här så behöver vi bli sponsrade med BRA sporttoppar/bh 3 tjejer fick igår värsta skavsåren av sina. haha






oskönt!


Kommentarer
Postat av: Anna

Fy fan förstår om du har ont...

2008-08-24 @ 22:30:26
Postat av: Rebecca

Nu är det många som missförstått detta och tror att det är jag som har skavsår. Det kan jag garanterat säga att jag inte har. För hur skulle min topp kunna röra sig på matcher? Isåfall om någon drog tag i den eller liknande.. Nää ni hos mig finns inget som hoppar och kan ge skavsår....

2008-08-25 @ 10:47:06
URL: http://rubbeccha.blogg.se/
Postat av: Loppan

Men oj minsann! Finns absolut en marknad för bra affärer på den fronten ser man. Fast å andra sidan såg ju den där toppen ut att ha sett sina bästa dar redan när Granma(Rosa)Började sin innebandykarriär. Med andra ord för väldigt väldigt längesen :P

2008-09-07 @ 17:23:00
URL: http://sibf.blogg.se/
Postat av: Rosa#46

Jo den är nog nästan lika sliten som jag...så kanske dax å byta ut mig;)undra om du ens var påtänkt när jag började spela Loppan;)!Men jag kan ju inte va så gammal föresten! för jag fick ju visa leg på willys när jag handlade ett sexpack precis innan jag flyttade ner hit;)...så Då måste du Loppan vara runt 17 då;) lr???

2008-09-07 @ 21:36:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0